'
Učitaje prijašnje vijesti
KAO I UVIJEK, RADI SE O SOLDIMA

KOMENTAR "Izmislilo se da su vlasnici apartmana krivi što nam „jadna mladost“ nema đe živjet - da ih nema, najam bi pojeftinio, pa bi se naša dječica navodno igrala na frnja po ulicama"

U povijesti ove naše države zabilježeno je da je njen predsjednik bio i Stjepan Mesić. Ne ulazim kakav je bio predsjednik, dobar ili loš, sekondi gusti, ali imo je jednu dobru izreku koju je često koristio: „Pratite trag novca!“.
Kolumna Škura bura

KOMENTAR A nekoć su u hotelima radili isključivo Dubrovčani…

A sve je moglo biti jednostavno da su hotelijeri gledali imalo dugoročno, a ne samo brzu zaradu. Da su mogli pogledati iz kuta radnika. Kako je Dubrovčanin bez stana mogao živjeti samo sa sezonskom plaćom? Zašto se već tada o tome nije mislilo? Zato jer je apsolutno svih bilo briga – ako nećeš ti, ima tko će
KOMENTAR

SUGRAĐANIN O NUŽNOSTI JARUŽANJA "Prolazimo li stvarno pored Bog zna koliko tona otrova i teških metala na dnu mora i kakav to utjecaj ima na naše zdravlje?"

Često puta u tekstovima spominjem te moje ili naše penzionerske jutarnje kafe. To je pretežno isto društvo, malo kad se „posada“ mijenja. Vazda se vrti istih sedam-osam faca. Neki dođu, a i pođu ranije, neki malo okasne. Neki i preskoče dan-dva radi kakve nahlade ili putovanja. Ali, sve u svemu, vazda nas ima.
PRIČE O MORU I BRODOVIMA

'GOLDEN ODYSSEY' Plovio je svim morima svijeta, bio je i kockarnica, a na Dalekom istoku mu se izgubio svaki trag

Brod je bio dio Norwegianove obitelji, a u Dubrovnik je uplovio na desetke puta 
KOLUMNA MARIJA KLEČKA

KRONIKA POVIJESNIH STRANPUTICA Redukcije korupcije

Po medijima se godinama naklapa kako smo jedna od najkorumpiranijih država u Europi.
KOMENTAR

DOJMOVI IZ BOLNICE "Svi ljudi natiskani u malo prostora, a onda se govori da se širi korona i gripa. Da se tuberkuloza raširi ne bi bilo čudo kad je tu čovjek na čovjeku"

Oni koji imaju običaj pročitat moje članke znaju da su dvije teme moji omiljeni „bomboni“. To su ceste i zdravstvo. Ovaj put neću o cestama.
KOMENTAR

ŠTO UČINITI NA SRĐU? Naš sugrađanin dao zanimljive ideje: 'Svjetski gradovi se ponose svojim brežuljcima'

Trakavica oko golfa na Srđu se, izgleda, primiče kraju. Premda tu ima puno stvari oko kojih bi se trebalo zamislit i zapitat je li se falilo i naravno što se falilo.
komentar

NASTANAK I NESTANAK DUBROVAČKE TELEVIZIJE Kraj priče koju je prije 18 godina, iz čiste ljubavi, pokrenuo Dragan Banović

Sredinom prošlog mjeseca, dubrovačka javnost je svjedočila tenzijama koje su nastale među djelatnicima Dubrovačke televizije i operativnog direktora koji je na tu funkciju stigao u ljeto prošle godine, a otkaz dao početkom ove. Zaposlenici Dubrovačke televizije uputili su otvoreno pismo u kojem optužuju direktora u odlasku kako im nije isplatio dvije plaće, dok je isti kazao kako je osigurao novac za plaće, ali su ga vlasnici 'pokupili' s računa. 
Škura bura

KOMENTAR Debil s nepalskom putovnicom će sutra silovati Hrvaticu, a ne Nepalac, je li to jasno?

U Hrvatskoj će se dogoditi zločin. Ne znamo u kojem točno gradu, ali on će se dogoditi. Samo je pitanje vremena. Nepalac će silovat Hrvaticu, a mediji će baš tako vrištat s naslovnica. Naglašavat će da je počinitelj Azijac, uvijek je to tako. Kada Hrvat siluje, on je monstrum, ali Nepalac će u naslov državljanstvom
PRIČE O MORU I BRODOVIMA

APOLLON XI Dubrovnik je koristio kao home port, a ime je dobio po svemirskom brodu koji se prvi spustio na Mjesec

Prvi put uplovljava u grušku luku 15. rujna 1971. godine, da bị se u sljedećih devet godina ovamo vratio ukupno 20 puta
kolumna vjere šuman

UTIJAVANJE NA HLADNO Ma dajte, molim vas, kakva kleptokracija?

Nekom 'rusofilu' na prošlosubotnjem prosvjedu u Zagrebu, palo je na pamet spomenuti našu aktualnu Vladu u kontekstu kleptokracije. 
KOLUMNA MARIJA KLEČKA

KRONIKA POVIJESNIH STRANPUTICA Oli opet treba dovodit goste s magistrale ili kolodvora, tratavat ih pršutom i suhim smokvama?

Službena Srbija je bijesna što je na karnevalu u Kaštelima spaljena papirnata prispodoba
PRIČE O MORU I BRODOVIMA

SS "AUSONIA" Bila je najmoderniji, najveći i najbrži putničko-teretni brod na Sredozemlju

U brodogradilištu Cantieri Riunti dell'Adriatico u Trstu izgrađen je 1957. godine putničko-teretni brod AVSONIA od 11880 bruto tona. Bio je dug 160 i širok 21 metara, a mogao je prihvatiti 540 putnika, 215 članova posade i 3400 tona tereta. Dvije DR parne turbine ukupne snage 12800 kW su mu preko dvije propele omogućavale ekonomsku brzinu od 21 čvora do maksimalnih 25 čvorova.
Učitaj još vijesti