'
Učitaje prijašnje vijesti
UTIJAVANJE NA HLADNO

'DOBRO ODIGRANO!' Vjera Šuman pretresa gradske i nacionalne aktualnosti

Cipelarenje nekog tko je pao i leži nemoćno nije baš lako probavljiva tema. Nažalost, upravo tome svjedočimo.
U VLASNIŠTVU KOMPANIJE P&O

SS "RANCHI" Posjetio nas je tri puta kao kruzer, preživio je Drugi svjetski rat, a onda prevozio izbjeglice

Prvi put nas je posjetio 12. svibnja 1926. godine s 492 putnika i 352 člana posade
KOLUMNA MARIJA KLEČKA

KRONIKA POVIJESNIH STRANPUTICA Tandara mandara

Klimava teorija o rodama koje donose djecu, bila je od vazda omiljena roditeljima male djece, kad su odgovarali na škakljiva pitanja o njihovom dolasku na svijet. 
KOLUMNA VJERE ŠUMAN

UTIJAVANJE NA HLADNO Dosad se nitko nije 'zgorel' od rakije

Ona druga Hrvatska u Saboru je snervala Plenkija, toliko da je Jandroković brzinski proglasio stanku od pet minuta, kako bi nam se premijer smirio.
Kolumna Škura bura

Pun je svijet šupaka koji rade svakakve gluposti samo da nisu doma sa svojom djecom

Hrvati imaju neobičan hobi. Jako vole zavirivati u tuđe privatne živote
KOLUMNA MARIJA KLEČKA

KRONIKA POVIJESNIH STRANPUTICA Povratak marmelade od šipka

Danom ulaska Hrvatske u EU, marmeladu od šipka, (pasja ili divlja ruža, srbiguzica), više nismo mogli nazivat marmeladom jer su briselski referenti za slatke namaze tvrdili da se marmelada kuha samo od - citrusa.
UTIJAVANJE NA HLADNO

KOLUMNA VJERE ŠUMAN Ča je interes, ni' sramota!

'Treći svjetski rat je počeo. Mi se uključujemo čim završimo drugi'. 
PRIČE O MORU I BRODOVIMA

SS UGANDA Studentima je bila škola, ratnim ranjenicima bolnica, a zvali su je brodom koji odbija umrijeti

UGANDA je bila treći britanski putnički brod koji je, uz CANBERRU i QUEEN ELIZABETH 2, sudjelovao u Malvinskom/Falklandskom ratu 1982. godine. Dok su prva dva broda prevozila vojne transporte, UGANDA je preuređena u brod-bolnicu te je tako i ona odigrala važnu ulogu u britansko-argentinskom vojnom sukobu oko ovoga dalekog južnoatlantskog otočja.
PRVI BROD MSC-JA S GLAZBENI IMENOM

"ENRICO C"/ "ENRICO COSTA" Bio je preluksuzan za prijevoz emigranata, činio je dio flote Coste i MSC-ja

Francuski brodar Societe Generale de Transports Maritimes a Vapeur (SGTM) je nakon gubitka gotovo svih svojih brodova u vrtlogu Drugog svjetskog rata, naručio izgradnju dva nova transatlantika za održavanje svoje ranije već dobro uhodane putničko teretne pruge Marseille - Buenos Aires. 
KOLUMNA ŠKURA BURA

Ako je privatno vlasništvo svetinja, zašto država mora obnavljati štetu od potresa?

 Liberali se kunu u privatno vlasništvo i slobodno tržište. Zašto se onda sve ne prepusti tom, kako se zove, slobodnom tržištu? Zašto onda heroina nema na trafikama Tiska?
KOLUMNA

KRONIKA POVIJESNIH STRANPUTICA Lupetanja

Na svijetu najbolji azil za nezbrinute životinje, vrijedan oko 2 milijuna eura, neće biti smješten na 20.504 četvorna metra i neće ugošćavat 350 kučaka i mačaka, kako je bilo planirano.
ZANIMLJIVI BROD KOJI JE ZAUVIJEK NESTAO

PANNONIA U 19. stoljeću je održavala legendarne plovidbe, u Drugom svjetskom ratu poslana na morsko dno

Parobrod PANNONIA je plovio u floti riječkog Ugarsko-hrvatskog parobrodarskog društva kao putničko teretni brod. Građen je kao novogradnja broj 324 uz cijenu od 300 tisuća forinti 1896. godine u brodogradilištu Wigham Richardson Newcastle u Engleskoj. Imao je 779 bruto tona, bio dug 67, širok 8,9 metara te je imao čelični trup s dvostrukim dnom.
KOLUMNA MARIA KLEČKA

KRONIKE POVIJESNIH STRANPUTICA U boj u boj, za narod svoj

Ni'ko se nije javio na natječaj za ravnatelja USKOK-a. Neće bit lako Voljenom Vođi s mutnim nekalibriranim radarima nać nekog 'sposobnog', kalibra šefice DORH-a. Lako ti je bilo, dok se nije moralo surađivat s OLAF-om. Sad se svima stisnula, jer moraju udovoljit i Olafu i partijskom vođi. A kako je teško očekivat prijavu Elliota Nessa, preostaje samo da se veliki AP odvaži, pa preuzme i tu dužnost uz premijersku.
Učitaj još vijesti