Generacija Z u butigama radije bira domaće proizvode
Za znakove kvalitete HGK “Izvorno hrvatsko” i “Hrvatska kvaliteta” čulo je 98,6% ispitanika, a 84,4% smatra da su proizvodi i usluge – nositelja tih znakova, kvalitetniji od istih proizvoda/usluga koji nisu nositelji, pokazalo je istraživanje o prepoznatljivosti znakova kvalitete HGK među potrošačima koje je proveo Odjel za upravljanje kvalitetom HGK-a.
Velika većina ispitanika daje prednost proizvodima i uslugama sa znakovima kvalitete, a tek 3,1% ne obraća pozornost na takve proizvode i usluge. Ako kupac bira unutar istog cjenovnog ranga, 95,7% odlučuje se za domaće. Proizvode sa znakovima kvalitete HGK-a, prijateljima, poznanicima i članovima obitelji preporučilo bi 94,8% sudionika istraživanja.
Iz HGK-a navode da se kroz nacionalnu akciju Kupujmo hrvatsko promoviraju kvalitetni hrvatski proizvodi i brendovi s ciljem senzibiliziranja javnosti o važnosti kupnje domaćih proizvoda, kao i što to znači za razvoj cijelog gospodarstva. Predsjednik HGK-a Luka Burilović je kazao da je Kupujmo hrvatsko najprepoznatljivija nacionalna kampanja HGK.