'

SMETAJU ZET-OVCI DOK SU NAŠI NA PORODILJNOM Dubrovački HNS u službi neradnika, jeftine demagogije i političkih bodova

Autor: Nikša Klečak Autori fotografija: DD
Predsjednica dubrovačke podružnice HNS-a Nataša Gabričević danas je sa gradskim vijećnikom Mihom Obradovićem održala konferenciju za novinare kako bi zajedno opalili direktora Libertasa Antu Vojvodića.

Tema briljantna, sezonska ispomoć vozača ZET-a u Dubrovniku i to nakon što je veliki broj domicilnih vozača Libertasa pošao na porodiljni ili na bolovanje.

Naravno da je krajnji cilj napada HNS-ovog dvojca gradonačelnik Mato Franković što bi na političkoj osnovi bilo i legitimno i dobrodošlo od letargične oporbe koja osim potpredsjednika nacionalnog HSS-a, ujedno i predsjednika dubrovačke podružnice Vida Bogdanovića gotovo nema pa nikoga sposobnog i razgovjetnog da bude oporba u punom smislu.

A konferencije za novinare kvazi oporbe i priopćenja dolaze poput tehničkog pregleda novog automobila. Znaš da moraš odraditi tehnički, a ne znaš točno zašto. Tako oporba bombardira svojim duhovnim priopćenjima jer taj mjesec moraju odraditi neku temu pa onda izmišljaju teme, dok one stvarne teme koje bi morali kao oporba otvarati neće ili ne mogu jer su i sami u sukobu interesa.

Nije predsjednica HNS-a Nataša Gabričević nikada radila konferenciju za novinare primjerice o megalomanskim gradnjama u Dubrovniku ili okolici, primjerice Zatonu. Nikada nije javno govorila o urušavanjima državnih cesta, o GUP-u, ili primjerice o otpadu s Grabovice, saniranju iste ili odvozu otpada u Gunju.

Te teme teško da će se naći na meniju Nataše Gabričević, ali zato vozači autobusa i njihov smještaj idealna su tema za rastezanje u medijima.

Javni prijevoznik Libertasa bi svakako bio dobra tema za oporbu kada bismo pričali o socijalističkim kolektivnim ugovorima koji u današnje vrijeme nisu ništa nego prst u oko svim poslodavcima i radnicima u realnom sektoru.

Gabričević u svom istupu prema javnosti nije rekla što bi se dogodilo da vozači ZET-a nisu došli u pripomoć, da nisu odradili turističku sezonu, kakav bi kaos s linijama nastao. Nije, jer bi u tom slučaju i to bila tema za pozvati medije ali i direktora Vojvodića zbog kaosa koji je nastao u sezoni 2019. godine.

Usporedba izdataka za ispomoć i izdataka za regularnog Libertasovog vozača je apsurdna i smiješna posebno ako se, kako bi rekao jedan naš istaknuti političar, miješaju babe i žabe. Konkretno babe su ovi iz ZET-a koji su Libertasu izgurali udarnu turističku sezonu, a žabe su ovi iz Libertasa kojih nije bilo, koje smo svakako plaćali, dok su oni bili na porodiljnom, vozili taksi, privatne autobuse ili jednostavno ne radili ništa.  

Sugovornik predsjednice Gabričević bio je gradski vijećnik Miho Obradović. Za razliku od nje, bar je na vlastitom primjeru privatnog poduzetnika živopisno opisao visoku cijenu smještaja vozača, zapitao se gdje je i zašto ne rade cabrio autobusi, zašto ljudi odlaze, zašto novi nemaju interesa. Libertas je uvijek aktualna tema, jednako kao brojna druga gradska poduzeća samo za upućene političare kojima je boljitak, kako i Grada tako i gradskih tvrtki važniji od samopromocije i skupljanja jeftinih političkih bodova.

Popularni Članci