Iz Jadrolinije odgovorili na pritužbe: "Radimo na zahtjev lokalaca, od uvođenja bookinga niti jedan otočanin nije ostao bez karte"
Sugrađanin, inače poslovni partner i dugogodišnji korisnik usluga Jadrolinije, a i stanovnik otoka, požalio nam se na uslugu hrvatske brodarske tvrtke, poglavito u odlascima na Lopud.
Potužio se na to što je za Elafite je postavljen brod Kata, umjesto Postire, a koji ima manji kapacitet putnika. Kao problem je naveo i to što je raspored trajekta Hanibal Lucić i katamarana Kata sastavljen na način da oba broda dolaze u isto vrijeme na Lopud, pa se svakodnevno događa da jedan od ta dva broda stoji u vali na Lopudu i čeka drugog da završi s iskrcajem.
"U zadnjih mjesec dana, dodatni problem nastaje prilikom ukrcaja putnika u Gružu u 10 sati, na brod Kata. Zbog izrazito loše organizacije prodaje karata, brod svaki dan kasni, u prosjeku 10 minuta. Jadrolinija kao državna firma, više uopće ne brine ni za stanovnike grada, a još manje otoka", naveo je nezadovoljni sugrađanin.
Za reakciju smo kontaktirali i Jadroliniju.
"Prema nalogu Lučke uprave Jadrolinija ima na raspolaganju samo jednu rivu na Lopudu te je navedeno razlog plutanja katamarana dok trajekt Hanibal Lucić ne isplovi. Brodska linija Dubrovnik – Koločep – Lopud – Suđurađ (Šipan) od 11. travnja je postala linija s rezervacijom, što znači da se na njoj vrši prodaja karata za određeni sat polaska. Važno je svakako napomenuti da je isto uvedeno uz suglasnost mjesnih odbora Elafita, a upravo u cilju osiguranja mjesta na željenom polasku za otočno stanovništvo u periodu visoke sezone. Također, izuzetno je važno naglasiti da ni jedan otočanin nakon uvođenja bookinga, odnosno linije s rezervacijom, nije ostao bez mjesta na željenom polasku. Uz navedeno, u slučaju da na ukrcaj ne stignu putnici s unaprijed kupljenim kartama, a ima još putnika koji žele putovati, ali nemaju kartu, koordinacijom posade i agencije omogućuje se kupnja karte za taj polazak i naravno, ukrcaj. Katamaran Kata preuzeo je liniju umjesto broda Postira upravo na zahtjev lokalnog otočnog stanovništva jer omogućuje bolji komfor pri prijevozu putnika i mnogo lakši pristup osobama s invaliditetom", stoji u reakciji Jadrolinije.