'

PROBLEMI PRI ODLASKU NA LOPUD Sugrađanin: "Jadrolinija kao državna firma više uopće ne brine ni za stanovnike grada, a još manje otoka"

Autor: dubrovackidnevnik.hr Autori fotografija: Marko Lukunic/PIXSELL
Sugrađanin, inače poslovni partner i dugogodišnji korisnik usluga Jadrolinije, a i stanovnik otoka, požalio nam se na uslugu hrvatske brodarske tvrtke, poglavito u odlascima na Lopud. 

Njegov e-mail prenosimo u cijelosti: 

"Jadrolinija ove godine radi velike probleme svim svojima korisnicima. 

Za početak, za Elafite je postavljen brod Kata, umjesto Postire.

Kata ima kapacitet od 317 putnika, dok Postira ima 390.

To je efektivno 20% manji kapacitet, i to u srcu sezone, dok najviše ljudi ide na Elafite. 

Dodatno, raspored trajekta Hanibal Lucić i katamarana Kata je sastavljen na način da oba broda dolaze u isto vrijeme na Lopud. 

Lopud je jedini otok Elafita (od naseljenih otoka), na kojem nema dva odvojena mula za pristanak. Ujedno je Lopud najposjećeniji otok.

Svakodnevno se događa da jedan od ta dva broda stoji u vali na Lopudu i čeka drugog da završi s iskrcajem. 

U zadnjih mjesec dana, dodatni problem nastaje prilikom ukrcaja putnika u Gružu u 10 sati, na brod Kata. 

Zbog izrazito loše organizacije prodaje karata, brod svaki dan kasni, u prosjeku 10 minuta. 

Jadrolinija kao državna firma, više uopće ne brine ni za stanovnike grada, a još manje otoka."

Navodi i da je poslao mail službi Jadrolinije zaduženoj za pritužbe, međutim, zasad se ništa nije promijenilo. 

U vezi navedenih pritužbi poslali smo upit Jadroliniji te ćemo njihov odgovor objaviti pri primitku. 

Popularni Članci