'

BESPLATNA RADIONICA Naučite više o marketingu na društvenim mrežama

Autor: dubrovackidnevnik.hr Autori fotografija: Dura
Marketing na društvenim mrežama oblik je digitalnog marketinga koji korisnicima društvenih mreža prenosi ciljanu marketinšku poruku. 

Marketinški stručnjaci su odavno prepoznali društvene mreže kao mjesta virtualnog susreta potencijalnih klijenata. Tvrtke svojim svakodnevnim sudjelovanjem u aktivnostima na društvenim mrežama osnažuju svoj vizualni identitet, stvaraju povjerenje i bliskost te aktivno komuniciraju s ostalim korisnicima, što u konačnici vodi do veće posjećenosti web stanice, boljeg smještaja na tražilicama, kao i do povjerenja kupaca.

Iz tog razloga za vas organiziramo radionicu „Marketing na društvenim mrežama“ koja će se održati u subotu 11. svibnja 2024. g. u prostorijama DURA-e (Branitelja Dubrovnika 15, 20000 Dubrovnik) s početkom u 09:00 sati. Radionica će trajati 8 sati.

Kroz ovu radionicu pokazati će vam kolika je važnost društvenih mreža te kako putem njih povećati promet na web stranici, razviti svijest o brendu te se dugoročno povezati s korisnicima.

Cilj radionice naučiti je:

  • Pripremiti strategiju nastupa na društvenim mrežama,

  • Kako dizajnirati vizuale profila na društvenim mrežama,

  • Kako objavljivati ciljani i atraktivan sadržaj na dnevnoj bazi,

  • Kako komunicirati s korisnicima,

  • Kako pratiti rezultate,

  • Kako usmjeriti kampanju na društvenim mrežama u smjeru ostvarivanja vaših ciljeva.

PREDAVAČ: ILIJA BRAJKOVIĆ godinama je aktivan na internetskoj sceni, a posljednjih 13 godina aktivno se posvetio digitalnom marketingu. U duši je „geek“, ali život ga je odnio u nešto u čemu još više uživa – danas je  partner u digitalnoj agenciji Kontra gdje vodi odnose s klijentima i fanovima.

Radio je kao Community Manager za najpoznatiji hrvatski startup ShoutEm gdje je upravljao zajednicom sastavljenom od korisnika iz svih krajeva svijeta. Potom je radio s velikim klijentima poput Microsofta Hrvatska, Turističke zajednice Grada Zagreba, Suzukija i Renaulta. Redoviti je predavač na mnogim konferencijama i seminarima u zemlji i inozemstvu.

Nakon 11 godina jedan dio svoje profesionalne karijere stavlja u mirovanje. To su predavanja na temu marketing ana društvenim mrežama. Dio koji mu je uvijek bio drag, ali došlo je do zasićenja i donio je odluku da je najbolje s tim sada pauzirati. Upravo ova radionica u DURA-i će biti posljednja na kojoj će Ilija predavati na temu komunikacije na društvenim mrežama. Tako da tko želi poslušati vrhunskog stručnjaka na ovu temu upravo sada je prilika. 

Prijave se zaprimaju putem:

Više informacija možete dobiti putem e-maila mpuljas@dura.hr ili telefona 020/640-271.

Broj polaznika ograničen je, stoga požurite!

*Projekt “Startup akademija” je financiran od strane Grada Dubrovnika.

Popularni Članci