'

BESPLATNA RADIONICA Naučite kako privući veći broj kupaca putem LinkedIna

Autor: dubrovackidnevnik.hr Autori fotografija: DURA
LinkedIn je najpopularnija poslovna društvena mreža koju koristi više od 600 milijuna korisnika diljem svijeta. Služi za traženje posla, povezivanje s poslovnom zajednicom, ali i puno više od toga.

Kako bi privukli što više klijenata putem LinkedIna DURA organizira besplatnu radionicu „Kako povećati broj kupaca putem LinkedIna?"- koji će se održati u subotu 02. ožujka 2024. u prostorijama DURA-e (Branitelja Dubrovnika 15, 20000 Dubrovnik) s početkom u 10h.

LinkedIn u Hrvatskoj postaje sve popularniji. Dok je nekada služio samo kao online CV, danas je to društvena mreža koja se kod nas počela brzo razvijati. Uz rastući broj korisnika i direktan pristup osobama na upravljačkim pozicijama, LinkedIn krije ogroman potencijal za ostvarivanje poslovnog rasta kroz povezivanje s potencijalnim klijentima, poslovnim suradnicima i partnerima.

Teme koje će se obraditi na radionici su:

  • Izgradnja profesionalnog profila na LinkedInu: Kako stvoriti efektan i privlačan profil koji će privući potencijalne klijente i poslovne partnere.

  • Networking na LinkedInu za rast poslovanja: Strategije za izgradnju i održavanje profesionalne mreže, s fokusom na pronalaženje i povezivanje s relevantnim kontaktnim osobama u industriji.

  • LinkedIn kao alat za marketing i prodaju: Kako koristiti LinkedIn za promociju proizvoda ili usluga, uključujući stvaranje i dijeljenje sadržaja, LinkedIn oglašavanje za povećanje vidljivosti.

  • Analiza i praćenje učinkovitosti na LinkedInu: Naučiti kako koristiti LinkedIn analitiku za praćenje učinka objava, angažmana na profilu, i kako te podatke koristiti za poboljšanje strategije na LinkedInu.

  • LinkedIn za regrutiranje i izgradnju tima: Kako koristiti LinkedIn za privlačenje talentiranih pojedinaca i izgradnju snažnog tima, uključujući tehnike za ciljanje i privlačenje pravih kandidata.



PREDAVAČ: MARKO KRČMAR - mladi poduzetnik koji je započeo svoju poduzetničku karijeru 2019. godine pokretanjem tvrtke LIVMARK d.o.o. zajedno s bratom Lukom. Zadnje 4 godine primjenjuje iskustvo iz digitalnog marketinga na vlastitim projektima poput pametnebrave.hr i termostati.hr te sa domaćim brendovima poput Croate, Eventima, My Croatia Cruise, HDL Automation ADRIA i još mnogih drugih.

Trogodišnja aktivnost na Linkedinu omogućila mu je izgradnju osobnog brenda i proširenje kvalitetnog networka što je rezultirao brojnim suradnjama i javnim nastupima na poslovnim eventima.

Marko nerijetko voli testirati nove marketing metode i online trendove kako bi dodatno istaknuo brendove s kojima surađuje.

Prijave se zaprimaju putem:

Online:  PRIJAVNICA

Više informacija možete dobiti putem e-mail: mpuljas@dura.hr ili telefona: 020/640-271

Broj polaznika ograničen je, stoga požurite!

*Projekt “Startup akademija” je financiran od strane Grada Dubrovnika.

Popularni Članci