PROMOCIJA U SAD-U Među izlagačima o luksuznom turizmu i predstavnici dubrovačkog TZ-a
„Temeljem široke palete turističkih proizvoda i visoke kvalitete usluga, Hrvatska ima iznimno velike potencijale daljnjeg razvoja i pozicioniranja u segmentu luksuznog turizma, zbog čega smo snažno okrenuti postizanju jedinstvenog iskustva kakvo traže najzahtjevniji gosti. Upravo kroz novi Strateški marketinški i operativni plan hrvatskog turizma namjeravamo repozicionirati Hrvatsku u smjeru premium destinacije, odnosno destinacije visoke dodane vrijednosti s naglaskom na održivi model poslovanja, a koji za cilj ima smanjenje sezonalnosti i pozicioniranje Hrvatske kao kvalitetne cjelogodišnje destinacije“, izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice, dodavši da popularnost Hrvatske kao turističke destinacije u SAD-u, našem najvažnijem dalekom tržištu, kontinuirano raste.
Poslovni skup okupio je oko 525 izlagača iz 70 zemalja, a čak njih 150 nastupilo je po prvi put.
Događanju prisustvuju predstavnici luksuznih hotela, operatora, prijevoznika, agencija i destinacija, kako iz SAD-a, tako i iz Europe. Osim HTZ-a kao glavnog izlagača, na sajmu je i devet suizlagača iz Hrvatske među kojima su Hrvatska gospodarska komora s platformom premium turizma Stories, TZ grada Zagreba, TZ grada Dubrovnika i drugi. ILTM je organiziran kroz unaprijed dogovorene sastanke prilagođene interesima svih sudionika. Uz to, tijekom sajma se održavaju networking događanja koja dodatno učvršćuju poslovne veze, a posebno zanimljiv doživljaj izazvale su degustacije vrhunskih vinakoje su organizirane za kupce, partnere i njihove goste na hrvatskom izložbenom prostoru.
„Prvi nastup HTZ-a na ILTM skupu jest daljnji iskorak u promociji hrvatske turističke ponude i to prema najvišoj razini poslovnih kupaca i agenata u Sjevernoj Americi. Ovo je jedan od 25 skupova u kojima se Hrvatska ove godine predstavlja na američkom kontinentu. Posebice veseli značajan odaziv hrvatskih agencija i hotela koji zajedničkim nastupom pridonose još upečatljivijoj prezentaciji naše zemlje na jednom od vodećih sajmova luksuznih putovanja na svijetu“, rekla je Leila Krešić-Jurić, direktorica Predstavništva HTZ-a u New Yorku.
Dodajmo kako se ovom prilikom direktor Staničić sastao sa Simonom Mayleom, direktorom u ILTM-u, s kojim je razgovarao o nastavku suradnje u 2025. godini. Također, Staničić i Krešić-Jurić održali su posebnu konferenciju za medije gdje je Hrvatska predstavljena kao atraktivna i sigurna destinacija, pri čemu je potvrđen status naše zemlje kao zanimljivog turističkog odredišta na dalekim tržištima, o čemu svjedoče i dosadašnji turistički rezultati.
Naime, prema podacima sustava eVisitor u Hrvatskoj je u dosadašnjem dijelu godine s tržišta SAD-a, u odnosu na lani, ostvaren rast od 8 posto u dolascima i 7 posto u noćenjima te upravo američki gosti svojim izvansezonskim putovanjima uvelike pridonose rezultatima hrvatskog turizma u razdobljima pred i posezone. Njihove navike dodatno potvrđuje i podatak kako su pritom najviše noćenja ostvarili u hotelima visoke kategorije, dok od hrvatskih destinacija preferiraju Dubrovnik, Split, Zagreb, Hvar, Rovinj, Zadar i dr.