UKRADEN NOVAC S KARTICE Dubrovački glumac podijelio iskustvo s internetskom prijevarom, sve je izvedeno vrlo stručno!
Sve je više onih koji dijele svoja iskustva jer su nažalost nasjeli, a među njima je i glumac iz Dubrovnika, Maro Drobnić.
"Pazite se internetskih prijevara, meni je jutros, iznimno stručno, ukraden novac sa kartice od lažnog kupca sa Njuškala. Uglavnom, ekipa prevaranata je napravila savršenu kopiju Njuškalove stranice i njihovog proizvoda Payprotect. Ja sam nešto prodavao preko Njuškala. Prijavljeno je policiji i banci, nadam se dobrom ishodu. Pazite se i nemojte nasjesti kao ja", napisao je Drobnić.
Redovito izvještavamo o potencijalnim prijevarama, a u razgovoru s djelatnicima PU dubrovačko-neretvanske u ožujku, rečeno nam je da se ovaj tip prevara koji se dogodio dubrovačkom glumcu, bilježi najčešće i to čak dvije do tri tjedno.
Kako su nam tada objasnili u Policijskoj upravi dubrovačko-neretvanskoj, sve počinje tako što prevarant putem mobilne aplikacije, dakle Vibera, WhatsAppa, Telegrama i sličnih, pošalje poruku oko oglasa koji je osoba postavila na neku stranicu. Obično kaže kako je zainteresiran za kupnju, no kako radi s dostavnim službama poput GLS-a, DPD-a, Hrvatske pošte. Potom šalje lažni obrazac na kojem stoji logo neke od relevantnih dostavnih službi i traži podatke, među kojima su i oni koji se odnose na bankovnu karticu, pa i troznamenkasti broj koji se nalazi na poleđini kartice tj. CVV kod kojeg zaista ne bi trebalo dijeliti ni unositi na neprovjerenim mjestima.
Međutim, dostavne službe ne rade na takav način i nikada od svojih klijenata ne traže bankovne podatke. Ovdje je riječ o prevarantima koji račune svojih žrtava 'očiste' za maksimalni dopušteni iznos. Ovakve prevare su zabilježene i kod oglasa koji se postavljaju na društvenim mrežama, primjerice na Facebooku, ali i Marketplaceu i slično.