Zbog Baby Lasagne sve više Skandinavaca rezervira smještaj na Jadranu
Reklama koju je Hrvatska dobila vrijedna je 100 milijuna dolara, piše danas.hr. Iako je Eurosong završio, narudžbe još uvijek pristižu.
“Otkad je nastupio u finalu do drugi dan, dok smo došli tu pakirati, bilo je gotovo 2000 narudžbi, od toga je 3000 majica otišlo u manje od 24 sata samo preko weba”, kaže Krešimir Blažević, vlasnik trgovine u Zagrebu koji u svom asortimanu nudi majice koje je dizajnirao Marko Purišić, poznatiji kao Baby Lasagna.
Bez obzira na osvojeno drugo mjesto cijela Europa, zahvaljujući timu mladih ljudi, priča o Hrvatskoj, tabletićima, mačkama i Baby Lasagni. Oni nisu samo napisali I otpjevali pjesmu na natjecanju već su stvorili globalni hit i priču koja promovira Hrvatsku.
"Od prvog polufinala, preko finala – pretraživanje riječi Hrvatska, Baby Lasagna, riječi njegove pjesme, neke pretrage su narasle preko 2000 posto, što pokazuju trendovi na Googleu", objasnio je Alen Delić, potpredsjednik Hrvatske udruge menadžera sigurnosti.
"Kad pogledate koliko se guglalo, koliko je na X mreži – dakle tri milijuna impresija u manje od 24 sata, to je odličan rezultat, odlična promocija", kaže ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac.
Manje od tjedan dana Baby Lasagni je trebalo da napravi reklamu vrijednu četiri puta više od iznosa kojeg na godišnjoj bazi trošimo za oglašavanje u turizmu. Rezultati ove reklame na tržištu Skandinavije I Baltika već se vide.
"Ono što je on u turističkom smislu napravio za zemlju i promociju je nevjerojatno, to ćemo tek sad vidjeti. Tek će se pokazati ove brojke, a to možemo zahvatili Marku, najviše njemu", kaže ministrica Brnjac.
Još uvijek se ne zna koliko je Malmö zaradio na Eurosongu, a prošle godine Liverpoolu je isto natjecanje prihodilo 55 milijuna funti. Iako je za dlaku izmakao idući Eurosong u Zagrebu, profit će doći kroz turizam.