TikTok testira novu aplikaciju koja je nevjerojatno slična Instagramu
Kada su pokušavali podijeliti objave s fotografijama na aplikaciji TikTok na kojoj se uglavnom objavljuju videozapisi, neki korisnici prijavili su kako im je stigla obavijest o tome da uskoro stiže platforma imena TikTok Notes. Korisnici će moći odabrati da ne žele da se njihov sadržaj dijeli između dvije platforme.
Internetska stranica notes.tiktok.com ima gumb za otvaranje aplikacije koji trenutno ne radi, no prikazane su objave u stilu polaroida koje podsjećaju na one koje su nekoć dominirale Instagramom, platformom koju je 2012. godine kupila matična kompanija Facebooka, Meta.
Iz TikToka za BBC jažu kako rade na “prostoru posvećenom” fotografijama i tekstualnim objavma, no da nisu dovršili dizajn aplikacije Notes, a datum izlaska još nije potvrđen.
Internetski news portal koji pokriva maloprodajnu industriju Modern Retail izvještava kako je TikTok nedavno počeo pozivati brendove da više koriste njihovu značajku “foto karusela”, obećavajući da takve objave u prosjeku dobivaju gotovo trostruko više komentara i 2,6 puta više dijeljenja od videoobjava.
Stručnjakinja za digitalne društvene mreže i profesorica na sveučilištu u južnoj Kaliforniji Karen North za Forbes kaže kako ovaj novi smjer ka dijeljenju fotografija ne znači nužno da video još uvijek nije najpopularniji način kreiranja sadržaja, već da TikTok želi privući veliki broj korisnika koji se ne osjećaju ugodno pred videokamerom.
Fotografije nisu jedino područje u koje TikTok želi ući – brend također želi uvesti podršku tekstualnim objavama sličnima onima na X-u i Threadsu od Mete, a eksperimentiraju i s videozapisima duljima od 30 minuta, što podsjeća na YouTube, izvještava TechCrunch, prenosi Forbes.